När du gjort ditt köp hos oss har du accepterat det som står här i våra köpvillkor. Därför är det viktigt att du läser igenom dessa och förstår vad som menas. Är du osäker kan du alltid kontakta oss innan du gör ditt köp.
Vi reserverar oss för eventuella fel gällande pris och texter i webbshoppen.
Ett lagerantal anges på varje produkt. Om det av någon anledning ändå inte skulle finnas den vara du beställt, kontaktar vi Er givetvis via mail så fort som möjligt.
Sammanfattningsvis behandlar vi dina personuppgifter för att:
Betalning
Priser webbshopen anges i SEK och är inklusive moms 25% (livsmedel 12 %).
Kund ansvarar för att debiteringsinformation och leveransinformation är korrekt ifyllda vid genomförande av köp.
Falska beställningar och betalningar genomförda med stulna uppgifter eller stulna betal- och kreditkort polisanmäls!
Alla köp loggas och kan spåras till den som gjorde beställningen.
Klarna
För att kunna erbjuda dig Klarnas betalmetoder kan vi i kassan komma att dela dina personuppgifter i form av kontaktuppgifter och orderinformation med Klarna, för att Klarna ska kunna bedöma om du kan välja betalmetoderna, samt för att anpassa dem för dig. Dina personuppgifter som delas behandlas enligt Klarnas egen dataskyddsinformation.
Frakt och leverans
Köp över 1000:- är fraktfritt.
Beställda varor levereras till utlämningsställe på orten. Avisering sker via något av följande sätt: sms, mail eller avi.
Varorna levereras normalt 5-7 dagar efter din beställning.
Det finns även möjlighet att hämta dina beställda varor i vår butik och detta kostar då ingenting extra.
Ångerrätt
Ångerrätt gäller i 14 dagar från det att varan är levererad. Gäller ej rea! Du kan endast returnera eller byta oanvända varor. Ring eller skicka ett mail så fort som möjligt. Fraktkostnaden för att byta eller returnera står du som kund för. Normalt tar det ca 5-7 dagar från det att vi mottagit din retur innan du erhåller återbetalning.
Reklamation
Om en vara skulle bli felexpedierad eller skulle inneha någon defekt får du naturligtvis pengarna tillbaka, vi står för eventuell returfrakt. Ring eller skicka ett mail så fort som möjligt och returnera varan omgående till oss. Skulle kartongen eller emballaget vara skadat vid utlämningstillfället, reklamera den då genast på utlämningsstället eller be dem göra en notering om detta innan du tar emot godset.